fbpx
Close

CoverGirl is working the angles of Diversity.

daze.gr image

 Διανύουμε τους τελευταίους μήνες του 2016, και φαίνεται πως το ζήτημα της διαφορετικότητας είναι αδιαλείπτως στο προσκήνιο. Ακόμη και στο χώρο της μόδας που θα περίμενε κανείς ότι είναι απολυτρωμένος από τέτοιου είδους στερεότυπα, τα γεγονότα των τελευταίων μηνών, από τις εβδομάδες μόδας στις Μητρόπολεις μόδας του κόσμου έως και οι λεγόμενοι Ambassadors πληθώρας διακεκριμένων Brands προκάλεσαν μία ευφραντική ίσως εμβροντηξία.

rn

Στην εβδομάδα μόδας μάλιστα της Νέας Υόρκης είδαμε ένα πρωτοφανή πολυμορφισμό στον τομέα του μόντελινκ, αφού ανάμεσα στα πρόσωπα που επιλέξανε οι σχεδιαστές να περπατήσουν τις νεόδμητες δημιουργίες τους, παρατηρήσαμε από έγκυο έως τρανσέξουαλ μοντέλο. Η Ashley Graham, πρόσωπο της τελευταίας HM studio συλλογής και όχι Plus Size Model, παρουσίασε την νέα της σειρά εσωρούχων για την AdditionElle ενώ υπήρξαν σχεδιαστές που αναδείξανε την παράδοση του μουσουλμανισμού στην ενδυματολογία. Παρόλο που υπήρξαν οι παραπάνω ενέργειες, αιφνιδιαστό προκάλεσαν οι πληροφορίες που λάβαμε για τα καινούρια πρόσωπα  της CoverGirl.

rn

Η CoverGirl είναι ένα Αμερικάνικο Brand καλλυντικών που απευθύνεται όχι μόνο στην καθημερινή γυναίκα που επιθυμεί να αναδείξει μία περισσότερο θηλυκή, αισθησιακή ή και απλά καλαίσθητη μορφή της, αλλά σε οποιονδήποτε επιθυμεί να ποβάλλει την ομορφιά που κρύβει είτε λόγω της απαιτητικής επαγγελματικής καθημερινότητας, είτε των παλαιοληθικών στερεοτύπων που ανεξήγητα υπάρχουν ακόμη. Και ποιος ο καταλληληλότερος τρόπος από το να χρησιμοποιήσει πρόσωπα που υπερασπίζουν τη διαφορετικότητα με τον ίδιο τον τρόπο ζωής τους, ώστε να αντιπροσωπεύσουν το Brand. Στα πρόσωπα του CoverGirl που προυπήρξαν στο παρελθόν, συμπεριλαμβανόταν περίφημες προσωπικότητες του μόντελνικ, αλλά και του κινηματογράφου ή της μουσικής βιομηχανίας.

rn

Ο JamesCharles είναι ωστόσο ο πρώτος άνδρας που αποτελεί “CoverGirl” μίας εφηβικής μάσκαρας, και ποζάρει δίπλα στην Katy Perry, Ambassador του Brand. Ο James, μόλις 17 ετών, εκτός από τις σχολικές υποχρεώσεις του, ξεκίνησε ως ένας φιλόδοξος make-up artist, και κατάφερε να κερδίσει χιλιάδες ακόλουθους στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, απλά δείχνοντας συμβουλές μακιγιαρίσματος ενώ ο ίδιος τόνισε ότι ο πληθυσμός των αγοριών που χρησιμοποιεί προϊόντα make-up αυξάνεται συνεχώς.  Παρά την κορύφωση του ενθουσιασμού που μας προκάλεσαν τα νέα, η CoverGirl συνεχίζει το ψηλάφισμα στη σφάιρα του διαφορετικού. Ο λόγος για την NuraAfia, μίας πετυχημένης Beauty Blogger, και τελευταίας Ambassador της “So lashy” mascara. H Nura, όμως διαφέρει από τις υπόλοιπες blogger, αφού στο ταξίδι της στον κόσμο των προϊόντων καλλωπισμού, δεν παραλείπει να φοράει τη λεγόμενη “Hijab” το μαντήλι δηλαδή, που καλύπτει το κεφάλι ως ένδειξη σεβασμού στη μουσουλμανική θρησκεία.

Close