fbpx
Close

Tι πρέπει να τρώτε για να έχουμε υγιές δέρμα…

daze.gr image

Αβοκάντο, σπόροι κολοκύθας, σολομός … είναι μερικές μόνο από τις τροφές που βοηθούν στη διατήρηση μιας όμορφης επιδερμίδας γεμάτη υγεία και νεότητα!

rnrnΑΒΟΚΑΝΤΟ Περιέχει ένα είδος λίπους τόσο λεπτό, που επιτρέπει την «ολίσθηση» μεταξύ των μεμβρανών για την προστασία των μιτοχόνδριων και του DNA από τις ελεύθερες ρίζες. Αυτό, μεταφρασμένο, σημαίνει πιο φωτεινή επιδερμίδα. Θα πρέπει λοιπόν να βάλετε το αβοκάντο στη διατροφή σας χωρίς υπερβολή καθώς εξακολουθεί να είναι ένα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τρόφιμο.

rnrnΝΤΟΜΑΤΕΣ rnΘα μπορούσαμε να τις χαρακτηρίσουμε και ως φυσικά αντηλιακά φίλτρα .Το λυκοπένιο που περιέχουν στην πραγματικότητα έχει τη λειτουργία να εμποδίζει τις ζημιές από τις ακτίνες UVA και UVB. Δύο ντομάτες έχουν δείκτη προστασίας 5 και βοηθάνε πολύ στη σωστή διατήρηση της επιδερμίδας.ΣΟΛΟΜΟΣ Έχετε ακούσει χιλιάδες φήμες, αλλά ακόμα ίσως να μη γνωρίζετε το λόγο της σημαντικότητας των Ωμέγα-3 (εκ των οποίων ο σολομός είναι πλούσιος?)Εδώ είναι η απάντηση: τα στοιχεία αυτά δεν είναι μόνο ένα φυσικό φάρμακο για τον οργανισμό, αλλά προσελκύουν το νερό στα κύτταρα του δέρματος και με τον τρόπο αυτό το διατηρούν πιο διογκωμένο και πιο λαμπερό.

rnrnΜΑΥΡΟ ΣΟΥΣΑΜΙ Είναι πραγματικά ένας πολύ καλός σύμμαχος αφού είναι πλούσιο σε απαραίτητα λιπαρά, αμινοξέα, κάλιο και φυτικές ίνες. Είναι τόσο πλούσιο σε αντιγηραντικά στοιχεία που θα πρέπει να προστεθεί σε όλα τα τρόφιμα. Για να πάρετε μια καταπληκτική ώθηση, η συμβουλή είναι να το αναμίξετε με αβοκάντο.ΣΠΟΡΟΙ ΚΟΛΟΚΥΘΑΣrn Μείωση των ρυτίδων που κάνουν τα σημάδια ακμής λιγότερο ορατά. Πλούσιοι σε ψευδάργυρο, βιταμίνη Ε και ωμέγα-3,οι σπόροι κολοκύθας ενυδατώνουν και θρέφουν το δέρμα σε βάθος. Η συμβουλή είναι να τους τρώτε ωμούς, επειδή όταν θερμαίνονται υπερβολικά χάνουν τις ιδιότητές τους.

rnrnΣΕΛΗΝΙΟ Για να διατηρηθεί η ελαστίνη και να διατηρήσετε τον τόνο του δέρματος για πάντα νέο οι διατροφολόγοι συνιστούν να τρώτε τροφές πλούσιες σε σελήνιο, ένα ορυκτό που βοηθά να κάνει το σιτάρι πιο ομοιόμορφη. Καταναλώστε επίσης ξηρούς καρπούς, κονσέρβες τόνου, γαλοπούλα και στρείδια.

Close