fbpx
Close

New Year’s Resolutions: the Health issue!

daze.gr image

Το 2015 φθάνει στο τέλος του, και πολλοί από εμάς κάνοντας απολογισμό του προηγούμενου έτους, θέτουμε νέους στόχους για τους εαυτούς μας τη νέα χρονιά. Ανάμεσα σε αυτούς, φυσικά, βρίσκονται και εκείνοι που σχετίζονται με την υγεία και τη διατροφή.

rnΑντί όμως να κυριευθούμε με εμμονές γύρω από το φαγητό και το βάρος, τι θα λέγατε για έναν εναλλακτικό και εύκολα διαχειρίσιμο τρόπο αλλαγής του τρόπου ζωής μέσα στο 2016; Αυτή η αλλαγή μπορεί να προέλθει μέσα από στοχοθεσία μηνιαίας συχνότητας: Κάθε μήνα – ανεξάρτητα από τις ήδη υπάρχουσες διατροφικές και μη συνήθειες – βάλτε σκοπό να υιοθετήσετε μια νέα, περισσότερο υγιεινή, συμπεριφορά, πάντα συντηρώντας και τις συμπεριφορές των παλαιότερων μηνών.Ενδεικτικά αναφέρονται:

rn- Ιανουάριος: Να πίνω 6-8 ποτήρια νερό κάθε ημέρα

rn- Φεβρουάριος:Να περιορίσω το φαγητό απ’ έξω σε 1 φορά την εβδομάδα

rn- Μάρτιος: Να εντάξω 2 φρούτα καθημερινά στη διατροφή μου

rn- Απρίλιος: Να περπατήσω συνολικά 5 ώρες μέσα στην εβδομάδα

rn- Μάιος: Να τρώω μία σαλάτα (ωμά ή βραστά λαχανικά) την ημέρα

rn- Ιούνιος: Να καταναλώσω κόκκινο κρέας 1 φορά στις 2 εβδομάδες, και τις υπόλοιπες να το αντικαταστήσω με κοτόπουλο ή ψάρι

rn- Ιούλιος:Να περιοριστώ σε 1 τηγανιτό τρόφιμο στις 2 εβδομάδες

rn- Αύγουστος: Να αντικαταστήσω τα δημητριακά και το λευκό ψωμί με τα αντίστοιχα ολικής άλεσης

rn- Σεπτέμβριος:Να προτιμήσω light γαλακτοκομικά προϊόντα αντί για πλήρων λιπαρών

rn- Οκτώβριος: Να καταναλώνω ένα ελαφρύ γεύμα, και όχι κανονική μερίδα, για βραδινό

rn- Νοέμβριος: Να προτιμήσω light αναψυκτικά και να καταναλώνω μέχρι 2 την εβδομάδα

rn- Δεκέμβριος: Να καπνίζω μόνο 3 τσιγάρα την ημέραΈτσι, με την προϋπόθεση ότι έχετε καταφέρει να συντηρήσετε αυτές τις σταδιακές αλλαγές, μέσα σε ένα μόλις χρόνο με τέτοια αργά αλλά σταθερά βήματα, θα έχετε πραγματοποιήσει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας και το σώμα σας, με μία μέθοδο που δεν περιλαμβάνει δίαιτες και στερήσεις.

rnΜπορείτε να αποφασίσετε για τους μηνιαίους στόχους και σε συνεργασία με το διαιτολόγο ή το γιατρό σας, ώστε να βρεθεί η ιδανική για εσάς φόρμουλα που θα σας βοηθήσει στην προσπάθεια να επιτεύξετε καλύτερη υγεία μέσα στο χρόνο.

Close