fbpx
Close

Aerie no Photoshop campaign: ένα βήμα πιο κοντά στο body positivity!

daze.gr image

Όταν πριν λίγο καιρό η εταιρία aerie, που ανήκει στην οικογένεια της American Eagle Outfitters, ανακοίνωσε την νέα της καμπάνια με αρετουσάριστα κορίτσια, ο Τύπος πήρε φωτιά. Δεν είναι συνηθισμένο στη βιομηχανία της μόδας, και ειδικά όταν πρόκειται για μάρκα εσωρούχων, οι φωτογραφίες να μην υπόκεινται ψηφιακή «βελτίωση» – ακόμα και όταν το μοντέλο δεν το έχει ιδιαίτερα ανάγκη.Μερικούς μήνες μετά, η καμπάνια φαίνεται πως επιτέλεσε το σκοπό της: οι πωλήσεις της εταιρίας μόνο το τελευταίο τετράμηνο του 2015 αυξήθηκαν κατά 30%. Το κοινό-στόχος της #AerieReal καμπάνιας είναι έφηβα και νεαρά κορίτσια που διανύουν την δεκαετία των 20, σε έναν κόσμο που τις βομβαρδίζει με τελειότητα, εκείνες εκτίμησαν την πρωτοβουλία της εταιρίας: να δείξει ραγάδες και κυτταρίτιδα, να προβάλλει κοιλίτσες και φακίδες, να φέρει σε πρώτο πλάνο όμορφες κοπέλες με αυτοπεποίθηση και ατέλειες.Η καμπάνια δε σταματά εκεί: κεντρικό πρόσωπο της είναι η Βρετανή Iskra Lawrence, η οποία είναι πολλά περισσότερα από ένα αρετουσάριστο μοντέλο, αποτελεί πολύ ενεργό μέλος του οργανισμού NEDA (National Eating Disorder Association). Διαλέγοντας την η aerie δείχνει πως η εταιρία δεσμεύεται ενεργά στο κίνημα για body positivity. Όσον αφορά τις follow-up καμπάνιες της aerie, συνεχίζουν στο ίδιο μοτίβο, μοντέλα με περισσότερο «φυσιολογικά» σώματα και καθόλου Photoshop, ενώ το δημοφιλές 19-χρονο curvy μοντέλο Barbie Ferreira να αποτελεί το νέο μέλος της οικογένειας- εταιρίας.

Close