fbpx
Close

5+1 χρήσιμα tips για την υγεία σας στις γιορτές.

daze.gr image

Η εορταστική περίοδος έφτασε για ακόμη μια χρονιά και όπως είναι φυσικό, μαζί της έρχονται και οικογενειακές συγκεντρώσεις, ολονύκτια πάρτυ, πλούσια γεύματα, νόστιμα γλυκά και αρκετό αλκοόλ. Ποια είναι όμως τα σημεία-κλειδιά που πρέπει να προσέξουμε για να μην μας βρει το νέο έτος με επιβαρυμένη υγεία;

rn1. Ενυδάτωση.Προσπαθήστε να πίνετε 6-8 ποτήρια νερό καθημερινά – ειδικά τις ημέρες που πρόκειται να πιείτε αλκοόλ, το οποίο είναι γνωστό πως αφυδατώνει τον οργανισμό, και την επόμενη ημέρα.

rn2. Άσκηση. Οι γιορτές δεν αποτελούν δικαιολογία για αποφυγή της άσκησης-μάλιστα, η καθημερινή άσκηση θα σας βοηθήσει στην διατήρηση του βάρους ακόμα και αν ενδώσετε σε γευστικούς πειρασμούς. Μην ξεχνάτε πως ο χορός αποτελεί εξαιρετική αερόβια γυμναστική…

rn3. Αλκοόλ. Τα αλκοολούχα ποτά συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση της ενεργειακής κατανάλωσης την περίοδο των εορτών- άλλωστε, ποιος απολαμβάνει το hangover την επόμενη μιας νύχτας πάρτυ; Ένα με δύο ποτήρια κρασί ή ένα ποτήρι μπίρα αποτελούν τις ασφαλέστερες θερμιδικά επιλογές.4. Γλυκά. Τα χριστουγεννιάτικα γλυκά, αν και ένοχη απόλαυση των περισσότερων, δεν χρειάζεται να λείπουν από το εορταστικό σας διαιτολόγιο. Προτιμήστε ένα τέτοιο γλυκό (π.χ. ένα μελομακάρονο, μισή δίπλα) ως σνακ τις γιορτινές μέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, και αποφύγετε την κατανάλωση τους καθόλη την εορταστική περίοδο.

rn5. Μπουφές. Ένα γεύμα μπουφέ μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε ανεξέλεγκτη κατανάλωση τροφής. Έτσι λοιπόν, αφού δείτε όλα τα διαθέσιμα φαγητά στο τραπέζι, διαλέξτε κυρίως σαλάτες, κάποιο κρεατικό ή ψάρι με μικρό συνοδευτικό κάποια υδατανθρακική πηγή – αλλά μην παραλείψετε έστω και μικρή ποσότητα από το αγαπημένο σας πιάτο, όποιο και αν είναι αυτό.

rn6. Ισορροπία. Αν γνωρίζετε πως πρόκειται να παρευρεθείτε σε εορταστικό γεύμα ή εκδήλωση, μπορείτε να καταναλώσετε υγιεινά σνακ (π.χ. φρουτοσαλάτα, γιαούρτι, σαλάτα, μπάρες δημητριακών) την υπόλοιπη ημέρα. Αποφύγετε αντισταθμιστικές συμπεριφορές, όπως την αποχή από το φαγητό ή τις δίαιτες αποτοξίνωσης, καθώς είναι βέβαιο πως θα σας οδηγήσουν τελικά σε υπερκατανάλωση.Και μην ξεχνάτε: η εορταστική περίοδος είναι ευκαιρία να βρεθούμε με αγαπημένα πρόσωπα, να γεμίσουμε μπαταρίες και να περάσουμε καλά! Δεν υπάρχει λόγος για εμμονή γύρω από το φαγητό, ούτε και για ακρότητες.

rnΚαλά Χριστούγεννα!

Close