fbpx
Close

4+1 αλήθειες που δεν ξέρεις για το διαιτολόγο σου.

daze.gr image

…η αλήθεια είναι πως ναι, τρώμε υδατάνθρακες και πως όχι, δεν τρεφόμαστε αποκλειστικά με superfoods rn.

rn1.Δεν τρώμε υγιεινά όλη την ώρα.

rnΟ διαιτολόγος σου τρώει λαχανικά, φρούτα και άπαχο κρέας, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν απολαμβάνει περιστασιακά κάποιο λιγότερο υγιεινό φαγητό. Το σημαντικό είναι η διατροφή σου να σε κάνει χαρούμενο και να μην σε καταπιέζει – και ας σημαίνει αυτό πως που και που θα ενδίδεις σε brownies με παγωτό. Πέρα από αυτό, σκέψου ειλικρινά, θα εμπιστευόσουν ένα health freak που δεν καταλαβαίνει τις επιθυμίες και τις ανάγκες σου για να σε βοηθήσει ουσιαστικά στην αλλαγή του τρόπου ζωής σου;2.Δεν είμαστε εδώ για να κρίνουμε τη διατροφή σου ή το lifestyle σου.

rnΠολλοί νομίζουν πως ο διαιτολόγος είναι η «αστυνομία του φαγητού» και φοβούνται ή ντρέπονται να μοιραστούν μαζί του τις διατροφικές τους συνήθειες. Η αλήθεια είναι πως ο διαιτολόγος δεν υπάρχει για να σου προκαλέσει τύψεις για ό,τι τρως, αλλά για να σε βοηθήσει να βελτιώσεις τον τρόπο ζωής σου παρέχοντας σου καθοδήγηση (π.χ. πώς να φας πιο υγιεινά το Πάσχα ) και τα εργαλεία για να γίνεις εσύ ο κυρίαρχος της διατροφής σου.3.Δε θεωρούμε καμία δίαιτα ανώτερη από τις υπόλοιπες.

rnΔεν θα ακούσεις ποτέ ένα διαιτολόγο να ισχυρίζεται πως η δίαιτα χωρίς γλουτένη ή η paleo diet rn υπερτερεί όλων των υπόλοιπων διατροφικών μοντέλων και δεν θα τον δεις ποτέ να σε αναγκάσει να γίνεις vegan ή το ρίξεις στο juicing. Θα σου παρέχει οδηγίες που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις περισσότερο υγιεινές συνήθειες (π.χ. να μειώσεις την κατανάλωση επεξεργασμένων και τηγανιτών τροφίμων), αλλά δεν θα σε κατευθύνει σε συγκεκριμένα πρότυπα (ειδικά αν δεν του το προτείνεις εσύ). Να θυμάσαι πως ο στόχος του διαιτολόγου είναι να βρει το διατροφικό πρότυπο που σου ταιριάζει καλύτερα και να το προσαρμόσει στις ανάγκες σου.

Close