fbpx
Close

Η ” Wear Your Own Label” μιλάει μέσα από τα ρούχα της για τις ψυχικές ασθένειες.

daze.gr image

Μια νέα Kαναδική μάρκα προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο για τις ψυχικές ασθένειες μέσω των ρούχων της. Ονομάζεται Wear Your Label και τα ρούχα έχουν πάνω τους έξυπνα σλόγκαν όπως «Sad but rad», «Self-care isn’t selfish», «Struggle vs. Strength» και χαριτωμένα emojis. Ο Kyle MacNevin,22 ετών και η Kayley Reed,21 ετών, φοιτητές και οι δύο στο Πανεπιστήμιο του New Brunswick, γνωρίστηκαν μέσω μιας εθελοντικής κοινότητας στην οποία συμμετείχαν. Αφού ανοίχτηκαν μεταξύ τους και μοιράστηκαν τις προσωπικές ιστορίες τους για τα ψυχικά θέματα που αντιμετώπιζαν, καθώς και την αγάπη τους για τη μόδα, πρόεκυψε η ιδέα να δημιουργήσουν μπλούζες και αξεσουάρ που θα μεταδίδουν θετικά μηνύματα όσον αφορά τις ψυχικές ασθένειες, όπως η κατάθλιψη, το άγχος, οι κρίσεις πανικού και οι διατροφικές διαταραχές.

rnrnΗ Reed αναρρώνει από ανορεξία, ενώ ο MacNevin πάλευε με το άγχος και το ADHD.«Ο στόχος μας είναι να μειώσουμε το στίγμα που αφήνει σε έναν άνθρωπο η διάγνωση μιας ψυχικής ασθένειας. Θέλουμε να το προωθήσουμε στο κόσμο με μια πιο θετική πλευρά, αλλά με τρόπο επίσης που θα τον κινητοποιήσει.»

rn «Όταν υποφέρεις από μια τέτοια ασθένεια, μπορεί να είναι πολύ δύσκολο να το μοιραστείς με κάποιον. Εγώ ήμουν πολύ ντροπαλή και ανασφαλής, ώσπου γνώρισα τον Kyle ,ο οποίος με παροτρύνε να ανοιχτώ. Όταν αρχίζεις να σε αποδέχεσαι και να αναλαμβάνεις πλήρη ευθύνη για ότι σου συμβαίνει, καταφέρνεις να μιλήσεις και πιο άνετα και ανοιχτό για ότι περνάς. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό καθώς μπορεί να προλάβουμε τυχόν αυτοκτονίες. Δυστυχώς, στις ψυχικές ασθένειες δεν υπάρχουν φανερά σημάδια και συμπτώματα όπως με τα σωματικά χτυπήματα. Η συζήτηση είναι το μόνο κλειδί για επαφή. Έχουμε ακούσει φοβερές ιστορίες από γονείς που φόρεσαν τις μπλούζες μας προκειμένου να κάνουν το παιδί τους να τους μιλήσει.» Συνήθως τα μοντέλα που χρησιμοποιούν, έχουν κάποια σχέση με τις ψυχικές ασθένειες. Ένα ακόμα fun- fact είναι, ότι σχεδιάζουν και σταμπάρουν τα ρούχα οι ίδιοι, χωρίς να έχουν επαγγελματική εμπειρία πάνω στο τομέα της μόδας και της ραπτικής!Οι ίδιοι έχουν δηλώσει πως είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στο τι αποπνέουν τα logos τους, καθώς δε θέλουν να είναι κάτι προκλητικό ή προσβλητικό, αλλά προσπαθούν όλα να έχουν μια αισιόδοξη μάτια και να περνάνε το μήνυμα «μπορεί να έχω κάποια θέματα, αλλά προσπαθώ να τα δουλέψω και να τα βρω με τον εαυτό μου». <

Close