fbpx
Close

Διατροφικά tips για τα ψώνια στο supermarket!

daze.gr image

Μερικές από εμάς ζούμε μόνες μας, άλλες σπουδάζουμε στο εξωτερικό, ενώ πολλές βοηθούμε με τα ψώνια του νοικοκυριού στο πατρικό μας σπίτι. Ο κοινός παράγοντας σε όλα αυτά; Η απαραίτητη επίσκεψη στην αγορά για τα ψώνια της εβδομάδας/του μήνα: στο σούπερ-μάρκετ, τη λαϊκή, το τοπικό μπακάλικο.

rn

Παρακάτω θα βρεις μερικές συμβουλές σχετικά με την αγορά τροφίμων, οι οποίες θα σε βοηθήσουν όχι μόνο στην υγεία, αλλά και τα οικονομικά σου.

1. Ποτέ μην επισκεφτείς το σούπερ-μάρκετ πεινασμένη. Το πιο πιθανό είναι ότι το στομάχι σου θα πάρει αποφάσεις που αργότερα θα μετανιώσεις, και θα καταλήξεις να κουβαλάς τσάντες γεμάτες με πράγματα που είτε βρίσκονται εκτός του διατροφικού σου πλάνου είτε κινδυνεύουν να χαλάσουν πριν τα καταναλώσεις.

rn

2. Αφιέρωσε 10 λεπτά στο σπίτι ή πριν μπεις στο κατάστημα, γράψε μια λίστα με τρόφιμα που χρειάζεσαι και προσπάθησε να την τηρήσεις. Θέτοντας με αυτόν τον τρόπο ένα στόχο, θα είναι ευκολότερο να παραβλέψεις ανθυγιεινές επιλογές και να μην ξοδέψεις πολλά χρήματα σε πράγματα που δε θα προλάβεις να μαγειρέψεις.

rn

3. Ως γυναίκα του 21ο αιώνα, αντιλαμβάνεσαι στη σημασία της βιωσιμότητας και της αειφόρου ανάπτυξης. Γι’ αυτό, την επόμενη φορά που θα βρεθείς στην αγορά, φρόντισε να πάρεις μαζί σου την tote bag ώστε να μην χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις πλαστικές σακούλες.

4. Όταν βρίσκεσαι στους διαδρόμους με τα τρόφιμα, κοίταξε στα ψηλότερα και τα χαμηλότερα ράφια για προϊόντα σε καλύτερες τιμές. Συνήθως οι ακριβότερες εναλλακτικές τοποθετούνται στο ύψος του ματιού και «ξεγελούν» τους καταναλωτές.

rn

5. Ξεκίνησε τη βόλτα σου στο σούπερ-μάρκετ από την περίμετρο των διαδρόμων και κινήσου προς το κέντρο. Συνήθως, στην περίμετρο βρίσκονται τα λαχανικά και τα τρόφιμα που είναι περισσότερο υγιεινά (π.χ. κρεατικά, γαλακτοκομικά), ενώ στους κεντρικούς διαδρόμους τοποθετούνται τα λιγότερο υγιεινά προϊόντα (π.χ. μπισκότα, αναψυκτικά).

rn

6.Όταν γράφεις την παραπάνω λίστα, φρόντισε να προμηθεύεσαι τρόφιμα-κλειδιά, τα οποία όχι μόνο είναι καλό να βρίσκονται στη διατροφή σου, αλλά μπορούν να συμμετέχουν σε πολλές διαφορετικές συνταγές: ρύζι, μακαρόνια, αλεύρι, ζάχαρη, ελαιόλαδο. Έτσι, αν κάποια μέρα δεν έχεις κάνει πρόγραμμα σχετικά με τα γεύματα σου, μπορείς απλώς να ανοίξεις το ντουλάπι και να αυτοσχεδιάσεις με αυτά τα τρόφιμα-πασπαρτού.

rn

…Καλά ψώνια!

Close