fbpx
Close

Έχασες το βάρος που ήθελες… Και τώρα; 5+1 tips για να διατηρήσεις την απώλεια!

daze.gr image

Έφτασε η στιγμή! Μετά από αρκετό καιρό συντονισμένης προσπάθειας ισορροπημένης διατροφής και γυμναστικής, έφτασες στον στόχο σου. Έχασες τα κιλά που ήθελες, και αναρωτιέσαι πως πρέπει να πορευτείς από εκεί και έπειτα.

rnΕίναι αρκετά συχνό φαινόμενο στους ανθρώπους που χάνουν βάρος να το ξαναπαίρνουν- και πολλές φορές σε πολλαπλάσιο νούμερο. Αυτό οφείλεται στο ότι συνήθως αντιμετωπίζουμε την απώλεια βάρους σαν μια διαδικασία η οποία τελειώνει μόλις δούμε το επιθυμητό νούμερο στη ζυγαριά. Η αλήθεια, βέβαια, βρίσκεται μακριά από αυτήν την άποψη. Η μακροχρόνια διατήρηση της απώλειας βάρους αποτελεί μια δυναμική διαδικασία, η οποία συνεχίζεται και μετά την εκπλήρωση του στόχου σου.Παρακάτω αναφέρονται ενδεικτικά μερικές συμβουλές που μπορεί να σε βοηθήσουν στην προσπάθεια συντήρησης του απολεσθέντες βάρους σου:

rn1)Πρόσθεσε πολλά λαχανικά στα γεύματα σου, ακόμα και αν οι συμβατικές συνταγές προστάζουν διαφορετικά. Εμπλούτισε το παστίτσιο με μπρόκολο, φτιάξε σουφλέ λαχανικών, πρόσθεσε ψιλοκομμένο κολοκύθι στο ριζότο σου.

rn2)Προσπάθησε να αποβάλλεις τις εμμονές σου με τη ζυγαριά. Αντ’ αυτού παρακολούθησε το σώμα σου σε σχέση με τα ρούχα σου και εμπιστεύσου το πως νιώθεις με τον εαυτό σου.3)«Απέκλινε» από το ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής σου μόνο όταν είσαι σίγουρη πως δεν θα νιώσεις τύψεις μετά και όταν το αντικείμενο της λιγούρας σου είναι κάτι ξεχωριστό (π.χ. σκέψου πως η μπουγάτσα από το μαγαζί στη γωνία είναι πάντα διαθέσιμη εκεί και πως μπορείς να επιστρέψεις οποιαδήποτε και όχι τη συγκεκριμένη στιγμή).

rn4)Κράτησε ένα ημερολόγιο καταγραφής γευμάτων και συναισθημάτων. Αυτό θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τι σε ωθεί/κινητοποιεί σχετικά με την κατανάλωση φαγητού (π.χ. πείνα ή στρες).

Close