fbpx
Close

5+1 health tips για την τεμπέλα που κρύβεις μέσα σου

daze.gr image

Μπορεί να τρέχεις το πρωί να ετοιμαστείς για τη δουλειά και να μην έχεις χρόνο για πρωινό. Άλλες φορές ίσως νιώθεις κουρασμένη ώστε να προετοιμάσεις ολόκληρο γεύμα και ενδίδεις σε πατατάκια. ‘Η απλώς η μαγειρική δεν είναι η αγαπημένη σου ασχολία και έτσι δεν αφιερώνεις πολύ χρόνο στα ψώνια του σουπερμάρκετ, μιας και συνήθως απλώς παραγγέλνεις.

rn

Όπως και να έχει, μιας και πρόκειται για την υγεία σου, ήρθε η ώρα να υιοθετήσεις έναν υγιεινό διατροφικό μοντέλο στα μέτρα σου μέσα από μερικές πρακτικές συμβουλές που μιλούν στην τεμπέλικη έκδοση του εαυτού σου.

rn

1. Προετοίμασε από το Σαββατοκύριακο και κατέψυξε πολλά τεμάχια από το αγαπημένο σου εύκολο πρωινό (π.χ. σάντουιτς με αβοκάντο, γαλοπούλα και κάλε), ώστε τις καθημερινές απλώς να το ζεσταίνεις στο φούρνο και να είσαι έτοιμη με πρωινό στο χέρι, το αμάξι ή το μετρό.

rn

2. Γέμισε το ψυγείο και την κατάψυξη με απλά υλικά «πασπαρτού». Τέτοια μπορούν να θεωρηθούν ο σολωμός, το κοτόπουλο, οι γαρίδες ? μπορείς να τα μαγειρέψεις με χίλιους διαφορετικούς τρόπους, ακόμα και με λίγα υλικά τη φορά. Έτσι, μπορείς να εξασκήσεις και τη δημιουργικότητα σου με διαφορετικούς πειραματισμούς συνταγών και μεθόδων προετοιμασίας.

rn

3.Προμηθεύσου πληθώρα λαχανικών, τεμάχισε τα και αποθήκευσε τα στον καταψύκτη. Κάθε φορά που προετοιμάζεις κάποιο γεύμα σου, απλώς βράσε μερικές μερίδες λαχανικών, είτε μέσα στο γεύμα είτε ξεχωριστά σαν σαλάτα, και θα εξασφαλίσεις πως λαμβάνεις μερικές βιταμίνες και ινχοστοιχεία με τη διατροφή σου εύκολα και χωρίς κόπο. (Πρόσεχε μόνο μην τα παρα-βράσεις, καθώς χάνουν μερικά από τα συστατικά τους).

rn

4. Από την πλευρά των υδατανθράκων, επένδυσε σε δημητριακά ολικής άλεσης, μαύρο ρύζι, πολύσπορο ψωμί και ολικής άλεσης μακαρόνια. Πέρα από το ότι μπορούν να ετοιμαστούν μόνα τους σε βραστό νερό, μπορείς να τα μετατρέψεις από κύριο γεύμα ακόμα σε σαλάτα ή σνακ.

rn

5. Αντικατέστησε την ζάχαρη στον καφέ ή το τσάι με φυτικά γλυκαντικά με λιγότερες θερμίδες, όπως η στέβια. Μπορεί να πιστεύεις πως η κατανάλωση ζάχαρης που κάνεις δεν είναι σημαντική, αλλά συνολικά είναι αρκετά πιθανό μια δυτικού τύπου δίαιτα να ξεπερνά την ημερήσια συνιστώμενη κατανάλωση της.

rn

6. Μάθε να μαγειρεύεις one pot (συνταγές που απαιτούν μια κατσαρόλα) ή one pan (ή ένα τηγάνι), ώστε να μην χρειάζεσαι πολλή προετοιμασία και χρόνο για καθάρισμα μετά το μαγείρεμα. Το Pinterest είναι γεμάτο με νόστιμες τέτοιες συνταγές που θα σου λύσουν τα χέρια όταν πεινάς και απλώς θες ένα εύκολο και υγιεινό γεύμα.

rn

Καλή τύχη και να θυμάσαι: η διατροφή πρέπει να μας φέρνει πιο κοντά στον υγιεινότερο εαυτό μας, ακόμα και αν εκείνος είναι λίγο πιο …ράθυμος από ότι οι υπόλοιποι. Το μυστικό είναι στην προσαρμογή και στον πειραματισμό μέχρι να βρεις το μοντέλο που σου ταιριάζει καλύτερα!

Close